Клацніть по кольору, щоб побачити його на авто
2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.). Варіатор e-CVT з електронним керуванням 2WD
2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.). Варіатор e-CVT з електронним керуванням AWD
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Тип | бензиновий, чотиритактний, з поздовжнім розташуванням | |
Кількість та розташування циліндрів | 4, рядно | 4, рядно |
Клапанний механізм | 16-клапанний механізм, VVT-i, ланцюгова передача | |
Робочий об’єм, см³ | 2494 | 2494 |
Діаметр циліндра та хід поршня, мм | 90.0 x 98.0 | 90.0 x 98.0 |
Ступінь стиснення | 12.5:1 | 12.5:1 |
Максимальна потужність, кВт при об./хв. | 145/5700 | 145/5700 |
Максимальна потужність, к. с. при об./хв. (за нормативами DIN) | 197 | 197 |
Максимальний крутний момент, Н·м при об./хв. | 210/2000-2800 | 210/2000-2800 |
Код двигуна | 2AR-FXE | 2AR-FXE |
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Рекомендоване пальне | бензин з октановим числом 95 або вище | |
У місті, л/100 км | 5,5 | 5,7 |
За містом, л/100 км | 5,5 | 5,6 |
Змішаний цикл, л/100 км | 5,5 | 5,7 |
Екологічний стандарт | Euro 5 | Euro 5 |
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Привод | передній | повний |
Тип КПП | планетарна передача (E-CVT) | планетарна передача (E-CVT) |
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Максимальна швидкість, км/год | 180 | 180 |
Розгін з місця до 100 км/год, с | 8,3 | 8,3 |
Коефіціент лобового опору | 0,31 | 0,31 |
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Тип | шестірня—рейка з електро підсилювачем | шестірня—рейка з електро підсилювачем |
Передаточне число | 14,5 | 14,5 |
Число обертів керма від упора до упора | 2,83 | 2,83 |
Найменший радіус повороту по колії зовнішнього колеса, м | 5,3 | 5,3 |
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Передня підвіска | незалежна, пружинна, типу МакФерсон, зі стабілізатором поперечної стійкості | |
Задня підвіска | незалежна, пружинна, зі стійками, двоважільна з поздовжніми балками та стабілізатором поперечної стійкості |
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Передні гальма | дискові вентильовані | |
Задні гальма | дискові вентильовані |
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Ємкість паливного бака, л | 60 | |
Максимальна (повна) маса, кг | 2205 | 2270 |
Споряджена маса, кг | 1700-1795 | 1765-1860 |
Довжина, мм | 4605 | |
Ширина, мм | 1845 | |
Висота, мм | 1685 (1775) | |
Колісна база, мм | 2660 | |
Ширина передньої колеї, мм | 1570 | |
Ширина задньої колеї, мм | 1570 | |
Об’єм багажника, л | 501 (1633) | |
Мінімальний дорожній просвіт (кліренс), мм | 187 |
Характеристики двигуна | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×2 | 2,5 л Hybrid VVT-i (197 к.с.)Варіатор e-CVT з електр. кер. 4×4 |
---|---|---|
Розмір колісних дисків | Виключення залежно від комплектації | Виключення залежно від комплектації |
Розмір шин | Виключення залежно від комплектації | Виключення залежно від комплектації |
18-дюймові блискучі легкосплавні колісні диски з 10 подвійними спицями
Хромована окантовка гнізд передніх протитуманних фар
Світлодіодні передні габаритні вогні
Світлодіодні задні габаритні вогні
Тоноване скло у вікнах задніх дверей
Антена, що нагадує плавник акули, на даху
Датчик освітлення Датчик відслідковує зміни інтенсивності освітлення та автоматично вмикає або вимикає фари у разі його зміни.
Транспондерна система відкривання дверей та пуску двигуна Замість звичайного ключа у транспондерній системі відкривання дверей та пуску двигуна використовується радіопередавач, що дозволяє вам відкривати двері, потягнувши за ручку, та замикати їх, натиснувши на кнопку. Для того, щоб запустити або зупинити двигун, достатньо натиснути кнопку «Пуск—Стоп» на панелі приладів. Вам лише потрібно мати ключ із собою в кишені чи сумочці.
Триспицеве кермо, оздоблене особливо м’якою шкірою «наппа»
Центральний підлокітник, оздоблений комбінованою шкірою
Кнопка пуску двигуна
Підігрів керма
Дзеркало зворотного огляду з електрохромовим покриттям (автоматичне затемнення)
Система мікроклімату в автоматичному режимі підтримує задану температуру у салоні. Залежно від температури за вікном у салоні задіюється кондиціонер повітря або обігрівач салону. Двозональна система дозволяє встановлювати індивідуальні температурні режими для водія та переднього пасажира.
Підігрів передніх сидінь
Система Easy Flat: спинки задніх сидінь можна складати на 100 %, 60 % або 40 %
Багаторежимний кольоровий дисплей з діагоналлю 10,7 см у комбінації приладів
Інформаційно-розважальна система Toyota Touch 2 Бортова інформаційно-розважальна система Toyota Touch® 2 має кольоровий сенсорний екран з діагоналлю 17,8 см (7 дюймів), аудіосистему з 6 гучномовцями, до якої можна під’єднувати портативні пристрої за допомогою 3,5-мм розніму та USB-порту. На екран системи виводиться сигнал з відеокамери зворотного огляду під час здавання назад.
Прожекторні бісвітлодіодні фари (лінзи)
Система моніторінгу «сліпих» зон (BSM)
Система допомоги при спусканні з гори (DAC) Під час спускання з гори на пересіченій місцевості система DAC задіює гальма на окремих колесах, щоб стабілізувати положення автомобіля та утримувати швидкість руху на рівні 5-7 км/год. Вона працює що на першій, так і на задній передачі, та не вимагає педалізування від водія.
Система попередження про поперечний рух ззаду під час виїзду з парковки заднім ходом (RCTA)
Система панорамного огляду (PVM)
7 подушок безпеки
2,0 л Dual VVT-i (146 к. с.) 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з системою зміни фаз газорозподілу Dual VVT-i розвиває максимальну потужність у 146 к. с. при 6200 об./хв та максимальний крутний момент у 187 Н·м при 3700-3900 об./хв. Механізм Dual VVT-i регулює час відкривання-закривання клапанів, завдяки чому забезпечується краще згоряння пального і, як наслідок, його менше споживається.
2,5 л Dual VVT-i (180 к. с.) Потужний 2,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з системою зміни фаз газорозподілу Dual VVT-i розвиває максимальну потужність у 180 к. с. при 6000 об./хв та максимальний крутний момент у 233 Н·м при 4100 об./хв. Механізм Dual VVT-i регулює час відкривання-закривання клапанів та висоту їхнього підняття, завдяки чому забезпечується краще згоряння пального і, як наслідок, його менше споживається.
2,2 л D-4D (150 к. с.) Потужний 2,2-літровий чотирициліндровий дизельний двигун серії D-4D з паливною системою високого тиску (Common Rail) з механізмом прямого впорскування забезпечує ефективне згоряння пального та має чималий запас крутного моменту для динамічної їзди. У камеру згоряння пальне подається під високим тиском, завдяки чому вдалося досягти неабияких характеристик ощадливого споживання пального та забезпечити чудові враження під час перебування за кермом.
2,2 л D-CAT (150 к. с.) Для 2,2-літрового дизельного двигуна серії D-CAT передбачено шестишвидкісню автоматичну коробку передач, що разом забезпечують неабияке поєднання потужності та крутного моменту. У цьому двигунові застосовано фірмову технологію D-CAT (від англ. Diesel-Clean Advanced Technology). Це напрочуд ефективна система очищення відпрацьованих газів від підвішених часток та оксидів азоту, що не потребує спеціального догляду.
6-ступ. мех. Механічні коробки передач компанії «Тойота» відрізняються точним і водночас плавним перемиканням передач. Під час їзди можна з легкістю зменшити споживання пального, але якщо треба швидко прискоритися, то в запасі у вас буде достатня потужність. Наслідок: якнайкращі враження від контролю над автомобілем під час їзди.
Варіатор ще називають безступеневою коробкою передач. У такій конструкції поєднано плавність перемикання передач, притаманну автоматичним КПП, та ощадливе споживання пального, яке характерне для механічних КПП. Завдяки узгодженій зміні діаметрів шківів у залежності від режимів роботи двигуна коробка Multidrive S забезпечує напрочуд ощадливе споживання пального. Крім того, вона має окремий «спортивний» режим. За бажанням, ви зможете перемикати 7 «віртуальних» передач за допомогою важеля КПП або перемикачів передач, розташованих за кермом.
Автоматичні коробки передач компанії «Тойота» забезпечують плавну їзду, що не вимагає зайвих зусиль від водія. Зміни передач відбуваються швидко в залежності від умов руху. Крім того, задіявши додатковий режим ручного перемикання передач, ви зможете повністю контролювати автомобіль. Автоматичні КПП спроектовані таким чином, щоб забезпечити якнайкращі характеристики динаміки водночас з ощадливим споживанням пального.