Для уточнення інформації по цінам, звертайтеся до консультантів Тойота Центр Полтава. Контакти

GT86. Драйву буде вдосталь!

Мета спортивного купе GT86 — надавати неабияке задоволення від перебування за кермом. Низький центр мас, оптимізований розподіл мас між двома осями та динамічний дволітровий опозитний двигун — це саме те, що потрібно для того, щоб забезпечити справжню радість у серці водія. Спортивні сидіння, короткий важель КПП та спортивне оформлення панелі приладів роблять враження від їзди на цьому автомобілі напрочуд яскравими.

Інформаційна брошура

Завантажте iнформаційну брошуру GT86 у форматі PDF

Завантажити

Розрахувати кредит

Ви можете придбати автомобілі Toyota в кредит

Перейти

Тест-драйв

Записатися на пробну їзду Toyota GT86

Записатися

Фотодобірка


Оберіть колір автомобіля


Новий Toyota Yaris

Варіанти комплектації GT86

Sport
  • 17-дюймові легкосплавні колісні диски
  • Подвійна вихлопна труба
  • Хромовані насадки на вихлопні труби
  • Задній спойлер
  • Світлодіодні денні ходові вогні
  • Біксеновові фари (фари з сильнострумовими газорозрядними ксеноновими лампами комбінованого ближнього та дальнього світла)
  • Передні протитуманні фари
  • Круїз-контроль
  • Алюмінієві накладки на педалі
  • Накладки на пороги
  • Тканева оббивка сидінь
Elegance
  • 17-дюймові легкосплавні колісні диски
  • Подвійна вихлопна труба
  • Хромовані насадки на вихлопні труби
  • Задній спойлер
  • Світлодіодні денні ходові вогні
  • Біксеновові фари (фари з сильнострумовими газорозрядними ксеноновими лампами комбінованого ближнього та дальнього світла)
  • Передні протитуманні фари
  • Круїз-контроль
  • Алюмінієві накладки на педалі
  • Накладки на пороги
  • Комбінована оббивка сидінь зі шкіри та алькантари
  • Підігрів передніх сидінь
Elegance Aeropack
  • 17-дюймові легкосплавні колісні диски
  • Подвійна вихлопна труба
  • Хромовані насадки на вихлопні труби
  • Спортивний задній спойлер
  • Дефлектор повітря
  • Передній спойлер
  • Світлодіодні денні ходові вогні
  • Біксеновові фари (фари з сильнострумовими газорозрядними ксеноновими лампами комбінованого ближнього та дальнього світла)
  • Передні протитуманні фари
  • Круїз-контроль
  • Алюмінієві накладки на педалі
  • Накладки на пороги
  • Комбінована оббивка сидінь зі шкіри та алькантари
  • Підігрів передніх сидінь
Premium
  • 17-дюймові легкосплавні колісні диски
  • Подвійна вихлопна труба
  • Хромовані насадки на вихлопні труби
  • Задній спойлер
  • Світлодіодні денні ходові вогні
  • Біксеновові фари (фари з сильнострумовими газорозрядними ксеноновими лампами комбінованого ближнього та дальнього світла)
  • Передні протитуманні фари
  • Круїз-контроль
  • Алюмінієві накладки на педалі
  • Накладки на пороги
  • Комбінована оббивка сидінь зі шкіри та алькантари
  • Підігрів передніх сидінь

Габарити

Характеристики


2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех.

2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.

Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Тип бензиновий, чотиритактний бензиновий, чотиритактний
Кількість та розташування циліндрів 4, опозитне горизонтальне 4, опозитне горизонтальне
Клапанний механізм 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ланцюгова передача 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ланцюгова передача
Робочий об’єм, см³ 1998 1998
Система живлення D-4S (комбінований — безпосередній та розподілений)
Діаметр циліндра та хід поршня, мм 86×86 86×86
Ступінь стиснення 12,5:1 12,5:1
Максимальна потужність, кВт при об./хв. 147/7000 147/7000
Максимальна потужність, к. с. 200 200
Максимальний крутний момент, Н·м при об./хв. 205/6400—6600 205/6400—6600
Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Рекомендоване пальне бензин з октановим числом 98 або вище
У місті, л/100 км 10,4 9,6
За містом, л/100 км 6,3 5,7
Змішаний цикл, л/100 км 7,8 7,1
Вміст вуглекислого газу у відпрацьованих газах (у місті), г/км 240 223
Вміст вуглекислого газу у відпрацьованих газах (за містом), г/км 146 131
Вміст вуглекислого газу у відпрацьованих газах (змішаний цикл), г/км 180 164
Екологічний стандарт Euro 6 Euro 6
Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Привод Задній привод з міжколісним диференціалом підвищеного тертя (LSD) TORSEN™ Задній привод з міжколісним диференціалом підвищеного тертя (LSD) TORSEN™
Тип КПП шестишвидкісна механічна шестишвидкісна автоматична
Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Максимальна швидкість, км/год 226 210
Розгін з місця до 100 км/год, с 7,6 8,2
Розгін з місця до 400 м, с 15,5 16,1
Коефіціент лобового опору 0,28 0,27
Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Тип шестірня—рейка з електропідсилювачем шестірня—рейка з електропідсилювачем
Передаточне число 13,12:1 13,12:1
Число обертів керма від упора до упора 2,5 2,5
Найменший радіус повороту по колії зовнішнього колеса, м 5,45,4
Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Передня підвіска незалежна, пружинна зі стійками МакФерсон та стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска незалежна, пружинна зі здвоєними поперечними важелями та стабілізатором поперечної стійкості
Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Передні гальма дискові вентильовані дискові вентильовані
Задні гальма дискові вентильовані дискові вентильовані
Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Ємкість паливного бака, л 50 50
Максимальна (повна) маса, кг 1670 1700
Споряджена маса, кг 1237-1276 1328-1356
Довжина, мм 4255 4255
Ширина, мм 1795 1795
Висота, мм 1285 (1320 з антеною) 1285 (1320 з антеною)
Колісна база, мм 25702570
Ширина передньої колеї, мм 1520 1520
Ширина задньої колеї, мм 1540 1540
Об’єм багажника, л 218 218
Звис попереду, мм 845 845
Звис позаду, мм 825 825
Мінімальний дорожній просвіт (кліренс), мм 120120
Характеристики двигуна 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. мех. 2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.) 6-ступ. автомат.
Розмір колісних дисків 17 дюймів 17 дюймів
Розмір шин 215/45 R17 215/45 R17

Легкосплавні колісні диски

17-дюймові легкосплавні колісні диски

Денні ходові вогні

Хромовані насадки на вихлопні труби

Спойлер

Задній спойлер

Світлодіодні вогні

Світлодіодні денні ходові вогні

Передні протитуманні фари

Передні протитуманні фари Потужні протитуманні фари зроблять їзду в несприятливих погодних умовах більш безпечною.

Датчик освітлення

Датчик освітлення Датчик відслідковує зміни інтенсивності освітлення та автоматично вмикає або вимикає фари у разі його зміни.


Транспондерна система

Транспондерна система відкривання дверей та пуску двигуна Замість звичайного ключа у транспондерній системі відкривання дверей та пуску двигуна використовується радіопередавач, що дозволяє вам відкривати двері, потягнувши за ручку, та замикати їх, натиснувши на кнопку. Для того, щоб запустити або зупинити двигун, достатньо натиснути кнопку «Пуск—Стоп» на панелі приладів. Вам лише потрібно мати ключ із собою в кишені чи сумочці.

Алюмінієві накладки

Алюмінієві накладки на педалі

Рукоятка важеля КПП

Рукоятка важеля КПП, оздоблена комбінованою шкірою

Kермове колесо

Триспицеве кермове колесо зі шкіряним оздобленням

Kлімат-контроль

Двозонний клімат-контроль

Toyota Touch

Інформаційно-розважальна система Toyota Touch


Антиблокувальна гальмівна система (ABS)

Антиблокувальна гальмівна система (ABS) з електронною системою розподілу гальмівних сил (EBD) Антиблокувальна гальмівна система (ABS) запобігає заклинюванню коліс під час гальмування. Електронна система розподілу гальмівних сил (EBD) справляє допоміжну дію, розподіляючи гальмівні сили між усіма колесами з метою поліпшення стійкості та допомагаючи водієві втримати контроль над автомобілем під час різкого гальмування.

Система курсової стійкості автомобіля (VSC)

Система курсової стійкості автомобіля (VSC) Система курсової стійкості автомобіля (VSC) активно задіюється у разі виявлення ризику втрати водієм контролю над автомобілем через сходження в занос або ковзання при входженні в поворот на слизькій дорозі. Вона автоматично передає гальмівне зусилля на відповідне колесо і регулює передачу обертального моменту від двигуна до урухомлюваних коліс.

Підсилювач аварійного гальмування (BA)

Підсилювач аварійного гальмування (BA) У випадку різкого натискання на гальмівну педаль задіюється підсилювач, що збільшує тиск у гальмівній системі. Завдяки цьому система ABS функціонує максимально ефективно.

Протибуксувальна система (TRC)

Протибуксувальна система (TRC) Протибуксувальна система (TRC) задіюється в ситуаціях, коли колеса починають буксувати і втрачають зчеплення з дорожнім полотном — таке трапляється, наприклад, у випадку занадто різкого натискання на педаль акселератора. Принцип її дії полягає у тому, щоб коригувати силу тяги і гальмування, переданих на кожне колесо, щоб зберегти зчеплення з дорогою.


Двигун 2,0 л, опозитний

2,0 л, опозитний, Subaru (200 к. с.)

6-ступ. мех.

6-ступ. мех. Механічні коробки передач компанії «Тойота» відрізняються точним і водночас плавним перемиканням передач. Під час їзди можна з легкістю зменшити споживання пального, але якщо треба швидко прискоритися, то в запасі у вас буде достатня потужність. Наслідок: якнайкращі враження від контролю над автомобілем під час їзди.

6-ступ. автомат.

6-ступ. автомат. Автоматичні коробки передач компанії «Тойота» забезпечують плавну їзду, що не вимагає зайвих зусиль від водія. Зміни передач відбуваються швидко в залежності від умов руху. Крім того, задіявши додатковий режим ручного перемикання передач, ви зможете повністю контролювати автомобіль. Автоматичні КПП спроектовані таким чином, щоб забезпечити якнайкращі характеристики динаміки водночас з ощадливим споживанням пального.